Raderat..


Raderade just ett inlägg där jag hade skrivit om hur tråkigt det är att ens vänner inte ids svara i telefon.
Kom fram till att allt de jag hade skrivit kunde tolkas på många olika sätt.
Orkar inte bråka med folk.

Men ni vet om att ni är sökta och om ni har missat det, kika på era mobiltelefoner och se hur många missade samtal du/ni har och utgå från det.

Jag vill inte leka jaga längre och jag orkar inte vara tjatig.
Men om jag har gjort något eller behandlat er på något dåligt sätt så säg gärna till.
För ni är saknad.

Ni två.. Som detta handlar om vet vilka ni är!
Ps, skulle gärna vilja veta om vi ska ha våran traditionella julmiddag iår.
Hör av er.
Skulle gärna dricka Te med er eller om det inte passar smaken så finns det kaffe.

Kram på er och jag hoppas att vi höres eller syns snart.
Mina vänner bör fatta varför bilden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0