Känner mig sjuk...

Har varit seg hela helgen..
Det har mest gråtit och sovit.
Stackars Fredrik som måste stå ut med mig.
Idag nrä jag var på jobbet började jag känna mig förkyld..
SKIT!
Satt nyss och läste Saras blogg.
Hon har skrivit lite om när hon födde sin lilla sötnos.
Så himla söt unge. :)
Hojja, när hon skickad sms förra måndagen om att hon hade fött kevin så började jag stor böla.
Vart så himla glad för hennes skull.
Efter ett tag började jag tänka efter och kika på bilder (2 bilder så att säga) på mig och Sara.
1 Bild från när vi gick 1an tror jag? Och den andra bilden är tagen sist vi sågs..
Hmm, tror att de var 2007..
Insåg att vi inte hade setts på så himla många år.
Att jag hela tiden har sagt att jag ska komma ner och hälsa på.
Men aldrig gjort..
Då vart jag ledsen igen, jag har missat så mycket i hennes liv även fast hon är min äldsta vän.
Känns så himla hemskt :(
Saknar dig gumman.
Ska verkligen, verkligen försöka ta mig ner.
Puss

Kommentarer
Postat av: sara

aaw älskling, även om vi bor miljoner mil ifrån varandra är du ändå den bästa jag vet <3 älskar dig så mycket.. puss

2010-11-16 @ 11:32:02
URL: http://holmuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0