Kikar på mig när jag är naken.

Glömde att berätta...
Här efter att jag hade duschat så stoppade jag handduken runt håret och började sjunga och tilld et vart det några danssteg.
Yeeeah!

Persiennerna vart inte helt slutna..

Men iallafall när jag dansade vidare mot min klädlåda som är brevid fönstret så kastar jag ett öga ut för att se om det fortfarande var sol ute.
och vad är det jag ser???


I ett utav dessa hyreshus vars en tjej har bott och just flyttat ut står det någon med  KIKARE och kikar rakt mot mig..
AAAAAAAAAAAAH!
Jag skriker till och dukar.
Tänker först " vafan... Är det sant?
Sen efter några sekunder börjar jag fundera om det verkligen var en kikare som personen höll i.
Så jag kikar upp igen.
Men visst, det är en kikare..
Satan, satan, satan!!

Kryper iväg på magen och tar handduken som jag hade runt håret och snurrar den runt kroppen och sedan drar igen dem dära förbannade persiennerna.

Galna grannar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske kan lägga upp en bild så vi får se vad grannen såg??? :D

2010-06-16 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0