hur fan var det man gjorde?

Fredrik åkte iväg imorse till Murjek för att hjälpa sin Pappa med veden.
Snällt som tusingen. :)

Emmy ligger och sover bort fyllan på en madrass som vi har slängt på golvet i min underbara allt för stora lägenhet.
Hon snarkar lite ibland men inte så mycket så att jag måste kasta en kudde i skallen på henne.

Jag börjar bli hungrig men har glömt bort hur man gör frukost... Eller är det lunch jag ska äta nu?
Eftersom att Fredrik har åkt iväg och det är han som brukar göra frukost så står jag här själv och vet inte vart jag ska ta vägen.
Eftersom att jag tydligen inte klarar mig utan honom så får jag väl svälta..
Eller äta körsbär =)

Undra vad sin händer där ute.
Det låter som att det regnar eller att det är någon som kastar en massa bär på taket.

Måste kika!

Kommentarer
Postat av: simone

snarare brunch nu - men vid ett är det lunch ;D

2010-06-10 @ 10:21:15
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0