fjärilar.

Sara ( min barndomsvän) är just lagt upp en bild på hennes bebis som ligger inne i magen.
Även fast jag och Sara pratar ett fåtal gånger och har inte setts på hundratals år så är hon ändå min bästa vän och jag får himla spring i benen, kli i fingrarna och en massa fjärilar i magen när du antingen skriver något om sin lille vän eller när hon lägger nu upp sådana bilder.

Som jag har sagt tidigare.
Detta klarar du utan problem, du kommer att bli världens bästa mamma.
Jag saknar dig och när jag får råd så kommer jag ner.
Jag älskar dig sjukt mycket, det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra.

Puss på dig H*ran ;)



Kommentarer
Postat av: sara

aaaw, hhe vad söööt, :D älskar dig din lille.. saknar dig som fasen och du är den bästa gullebullen <33

2010-06-12 @ 14:21:22
URL: http://holmuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0