Det tror jag inte..

Svar till den anonyma personen som skrev i förra inlägget...:
Det tror jag inte..



Imorgon (fredrag)
Så åker en massa till arjeplog..
Bland annat ; jag, fredrik, henrik och Karro sticker dit i en och samma bil
Vi ska på släktträff. yeeee!
Släktet Blind ska samlas och jag har bestämt att jag ska gömma mig med Karro. Aldrig släppa hennes sida.
Haha. okej, jag är lite nervös men vem skulle inte vara de när det är över 200 anmälda eller hur det nu var.
Har aldrig varit på släktträff tidigare.
Men jag tror att jag snart har träffat alla..

Var på dop förra lödagen, imorgon släktträff, nästa helg konfirmation i Kiruna!.
Att det då aldrig tar slut ;)

Aja frukost nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0