jobbar..

Har fasiken inte haft tid att blogga.
Är och jobbar;)

Har mest trodligen fått RA.. tror att man förkortare det så.
Så nu måste jag till sjukan igen för att bli undersökt.
Jag kommer väl att gå av närsomhelst.
Är på sjukan mer än va jag är hemma i lägenheten.

Fredrik är i fjällen och har inte hört av honom på 1 vecka och han lär bara borta 1 vecka till :/
F*n också.
´
Hehe råkade just klicka hem lite kläder, lever i drömmarnas värld och hoppas att dom ska komma så att jag kan ha på mig något på fredag ;p

känner att det är ett skumt inlägg!
kan ha nå att göra med allt kaffe och att jag är brutalt kissnödig plus att toan är upptagen!

SATAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0