Alltså jag måste få klaga lite.

Vissa killar ( inte alla) tänker inte rikigt som man ska..
Vi hade då bestämmt att vi skulle fira våran 1 års dag idag..
Men nu när vi skrev till varandra på facebook så visade sig att han hade kommit på den smarta idén att åka till Storuman för att laga bilen, vilket är bra eftersom att den låter så knäppt.
Grejen är den att vi har endast 1 hemnyckel. ( jag sitter alltså i min hemby och jobbar, medans våran lägenhet liggar 4,5 mil härifrån.. Helt fel riktning om man ska mot Storuman)

jag ringde upp honom i förvirrad som jag var, och då visade sig att killen inte änns vet vart storuman ligger..
Enligt Hitta.se så är det 305,2 Km..

Ojojo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0