Mina föräldrar.

Kunde inte skriva igår eftersom att jag inte har nå internet.
Har egentligen inge internet nu heller utan jag är uppkopplat på någons internet som inte var låst ;D
Tack du snälle :)
Mina föräldrar.. Då ska vi se.
Vi har min far Torbjörn aka Tobbe och min mor Yvonne.
Dom har 2 Barn, Min storasyster Caroline och då mig.
Dom var aldrig gifta med varandra utan bara sambos under deras förhållande.
Träffades väl i ung ålder vart när och hur vet jag inte eftersom att vi aldrig har talat om detta.
Min far Tobbe har alltid mer eller mindre bott i Porjus. I sina yngre dar så bodde han, mina fastrar och min farmor och farfar i Harsprånget.
Min mor har jag luskat fram att hon och min mormor och morfar plus min morbror då har bott i Vuollerim.
Min far är 60+
Och min mor vart 50+ ( gick bort 2005 utav njursjukdom bla)
Vet inte så mycket om deras förhållande i sej.
Och jag orkar inte gå in på min mors bortgång eftersom att jag tycker att jag har tjatat om det nu i några inlägg.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0