Fett.

Fredagen var awesome.
Karin, Kajsa och Sandra var förbi på skitsnack och glöggdrickning.
Kändes skönt att vakna upp imorse och inte vara bakis.
Ett minus var att Fredrik inte låg brevid mig :/
Tycker att han kan ta och komma hem nu.
Jag hatar ju att sova utan honom. Plus att vi måste in till Porjus för att lägga vantarna på min mors gamla pälsjacka innan min syster kommer på att hon ska ha den.
Dock så är det först till kvarn som gäller så hon har ingen chans.
Måste även över till min.... Morbror för att kika på saker från morfar som ännu inte har funnit en ägare.
Känns jobbigt och tungt.
Min morfar och jag gjorde mycket ihop, hängde mycke där när jag var yngre ( bodde ju grannar)
Så hans bortgång var väldigt jobbig för mig.
Mormor gick bort när jag var 6 år så de är inte så mycket jag egentligen minns utav henne.
Förutom hur mycket jag tyckte om att baka med henne. Hon tyckte att mina fingrar var så små så dom passade bra att göra den lilla gropen med till när man bakade drömmar.
Aja, de var väl egentligen inte de jag skulle skriva om.
ärsch.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0