måndag igen.

Fredrik åkte imorse upp till fjälls för ännu en veckas jobb.. suck..
Vi klarade oss igenom marknaden utan skrapsår eller bulor... eller?
Tänkte stanna hemma på Lördagen, men Carl kom med alla olika planer och pang så satt vi och drack öl medans guitar hero spelades..
Fredrik vart full medans jag vart berusad.

Fredagen vart jag förvånad.. Ställd och väldigt förvirrad..
Fröken uppmärksamhet kom fram glad som en solstråle och hälsade..
Sjöng opera högt.. En visa om att hennes yngel ej längre fanns till och att hennes man hade inte längre något intresse av hennes talanger.
Ville ju henne mikrofonen så att alla skulle få höra.
Varför berättar detta för mig?

Och till denna tjej som tror sig glänsa.. som tror att hon är vackrast ..
Glöm det. Gå hem, lägg dig. Gräv ner dig.
För hos oss har du ej något att hämta.
Du kan komma med dina ord, med dina smekningar..
Det ni hade har ni inte längre.
Det är VI nu..
Skaffa dig någon annan att älska och kramas. För min får du ej.

Nu ska jag burra ner mig i soffa med lite thé..
Förkyld som jag har blivit..
God natt

Kommentarer
Postat av: Emmelist

bra skrivet till den där tjejen. hoppas hon lämnar dig / er ifred

2010-08-31 @ 12:42:02
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0