Jobb imorgon.

Helgen...
Vilken helg?
Det vara bara en enda stor dimma..
Såg inte något.
Vinglade fram.
Myggbet på fötterna.
Huvudvärken
Bakis magen.
Äckliga cigarettröken ligger kvar i luften.
Även fast minnesluckorna börjar lätta och man minns allt mer så lovar jag mig ännu en gång att jag inte ska dricka på ett tag.
Snart kommer fredrik och äntligen ska jag få känna hans armar runt min midja, få dra mina fingrar genom hans hår och äntligen få kyssa honom.
Åker till porjus ikväll, han ska köra och jag ska jobbar imorgon.
När jag kommer hem på min lunch hoppas jag att han ligger kvar i sängen, att jag måste väcka honom och att vi äter tillsammans.
Nu ska jag diska och göra fint innan han kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0