Hur ska jag kunna vara bakis idag?

Var ut igår.. Suck, tänkte att jag bara skulle dricka 1 eller 2 vin glas men inte de.
Full fylla vart det.
Eller egentligen inte, de vart bara en jvligt dålig blandning..
Först rosé, sen fanta och rosé,sen vitt vin efter det vart de öl och cider.
Hojja...
Nu har jag iallafall kollat på film.. har inte klätt på mig om ni nu ville veta det också.
Hade tänkte kika lite på tv.......!!! Men, alla tv kanalerna är borta?!?! Vad ska jag göra?
Jag har kollat alla kablarna, rykt ut och tryckt in, slagit på och av och nu söker jag igenom om den hittar nå kanaler men de verkar vara hopplöst...
HUR SKA JAG VARA BAKIS IDAG OM INTE TV FUNKAR?
VA?
Satans jvla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0