Besviken på tandläkarn..

Var hos tandläkarn idag..
Känner mig grymt besviken.
Jag vart lovad tandställning sen jag gick i årkurs 5.
Har överbett och underbett, trångt och jävligt...
Jag åkte iväg på olika undersökningar, avgjutningar  med mera.
Men någon tandställningar blev det aldrig av.
Nu var jag som sagt där idag och frågade om det inte borde vara ett påbörjat ingrepp..
Men när jag fråga såg hon ut som ett frågetecken..
Jag fick inge vettigt ut ur henne.. Men nyss så ringde min riktiga tandläkare upp och jag ska få en tid hos honom för att kolla igenom alla pappren och hur mycket det skulle kosta mig att skaffa nu och betala själv..
Jag känner mig smått lurad, besviken och arg.
Jag har inte gjort annat än att vänta på den dära förbannade tandställningen.. Missat skolan har jag också gjort bara för att jag har varit tvungen att åka till luleå och vara där hela dan för att vara inne hos tandläkaren i 10 min...
Jag känner mig lurad.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-18 @ 16:51:29
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Emmelist

sweet :D kul att du vill vara med och tävla ! hade gärna velat vinna själv. men konstigt nog får jag inte vara med själv. hahaha.

2010-08-18 @ 16:55:25
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0