Söndag -.-

Min söndag började lite stressigt.
Fredrik skulle åka iväg klockan 5 på morgonen. Han skulle och jobba.
Men tydligen så hade han inte ställt klockan på alarm, så klockan 6 ringde en gubbe som skulle åka med han och frågade om dom skulle åka snart.
De var bara att hoppa upp ur sängen och fixa frukost åt honom medans han fixa med alla saker.

Sen kastade jag mig ner i sängen igen och somnade om, hade tänkte se reprisen på idol men missade allt..
Vaknade först klockan 1.
Det var skönt att få sova ut ett tag eftersom att jag har sovit så dåligt i veckan.

Jimmy och Emma har nyss varit förbi och druckit kaffe. Dom hade med sig bulla så dom var väldigt varmt välkomna.
Snart kommer även Kajsa och Sandra.
Härligt att få se lite folk. Tummen upp.


Aja, nu en cigg och sedan invänta folket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0