FF

Har FF idag ( fredrik fritt) han åkte hem tills sina päron för att laga den dära skotern. ( den som man kör på snön med)
Tycker att de inte är så jäkla kul med FF, har ju ingen att prata med.
Brukar vara duktig på att prata med mig själv, men inte idag.

Skulle värma upp lite palt som vi hade i frysen. Men den gick bara sönder.
Så då får de tusan bli lite frukost middag. Ägg och gröt.
Fattar inte de dära med att vissa människor saltar vattnet när dom ska koka ägg.
Äter dom skalet?  Eftersom att själv innehållet inte blir saltat av de. Hmm?!

I brist på annat att göra idag så läser jag lite bloggar och skrattar åt fula människor.
Jag vet.. Jag är elak, men vad ska jag göra?

Kajsa och Sandra ska komma förbi sen.
Men innan dom att kliat sig färdigt i rumpan så har väl jag möglat sönder i ett litet hörn..

Har laddat med en film, lite chips som har blivit över från min förra tjockis dag, cigg och onico.

Har även löst problemet hur man ska bädda en stor säng utan att lakanet ska bli rynkigt.
Det är lite jobbigt när sängen står mot väggen, men jag har kommit på en lösning.

 

Aja. Ägget väntar.

Ses där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0