Vilken seg Söndag!

Vet inte vad jag riktigt har gjort idag, men jag har då inte varit ute 1 sekund idag.
Har känt mig lat hela dagen och nu är min älskade glass slut, tur att jag ska och handla imorgon :)

MT kommer på Torsdag. Härligt om något, då kan jag äntligen hålla koll på henne.
Bäst att man laddar med Sushi till det ;)

Imorgon är hela min dag inplanerad med saker.
*springa förbi skolan och lämna mina APU betyg och hämta saker. ( Hemskt att springa dit nu när jag har lov)
*arbetsförmedlingen måste jag förbi. Jag behöver jobb ;)
*Träffa Pappsen
*Gå på ica
*Städa
*Boka tvättstugan
*Plugga
*och kanske springa förbi kajsa om hon inte jobbar så att jag kan hämta mina kläder från helgen som jag lämnade kvar där, Japps jag gick naken hem ;) Haha

Visst ja, jag måste ringa den andra Kajsa nu och höra om hon skulle hämta May kort till Sjukan.

Tjingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0