Tillbaka i skell.

Ni kanske aldrig upptäckte de eller visste om det men jag rymde igår ;)
Inte för att de var så långt men ändå.
jag hamnade hos frida i byske ;)

Såg på hockey. Japp ni läste rätt jag såg på hockey igår Skellefteå spelade ju så jag kände att jag var tvungen eftersom att jag har bott här i snart en månad ;)
Dom vann bara för att jag såg  det :)
Great
Så idag var de kö som f*n utan för mitt jobb. Alla i hela skellefteå vill se matchen som är när den nu är ;) Haha

Aja, var och provade huuundra tals balklänningar. Trevlig personal var de också :D
Hittade mig en jätte fin .
Sandra jag kan skicka ett mms innan jag slår till så att du kan godkänna :p

tjingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0