Sweet

Nu har jag sett klart min film.
Älskar den ;p

Nu koller jag på tv4+ Dont forget the lyrics.
Det är en 11åring som är helt grym .:)


På Tisdag åker May till Thailand utan mig :( Ville följa med och helst när det fanns en resa för bara 4000.
Men tyvärr så kunde jag inte. Men i uppdrag av henne så ska jag blogga åt henne så att det händer något på hennes blogg i 2 veckor.

Vad händer imorgon?
Hade jag haft ett gymkort så hade jag nog gått dit imorn men inte det.
Aja nu ska jag leta fram något att göra, kan inte sitta här hela dagen :)

Kärleken är tålmodig och god.Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst. Den är inte utmanande, inte självisk,den brusar inte upp...


Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0