Student 2009? Hej då alla pengar..

Satt just och läste en blogg.. Hon hade skrivit om hennes problem med klänningar till studenten men hon hade tydligen löst det.
Då började jag tänka på vad man egentligen behöver för kläder.
Jag kom från till att jag ska gå på myrornas för att köpa kläder. Hehe..

Man ska alltså ha en balklänning, en klänning till själva avslutningen, kläder till skolavslutningskvällen.
Sedan ska man ju på en massa fester innan det som man säkert vill ha nå nytt till.
Sen så ska man ju fixa kläder till maskeraden och om man verkligen vill slå på stort där så måste man köpa kläder till det.

och vi ska inte änns börja tänka på hur mycket pengar det ska gå till allt festande... HOJJA!

Hej då alla pengar, jag kommer att få leva på gatan, äta snö och sakta men säkert tiina bort för att jag inte har råd att leva.

Bajs på det hela, jag ska tusan inte ta nån jävla student om det ska vara så förbaskat dyrt.!!

nej nu skoja jag, hehe men jag ska försöka vara så ekonomisk som f*n.

Aja. tjing

Kommentarer
Postat av: May

En nbra lösning... Gå inte på balen:P karin ska då inte göra det. Själv ska jag köpa billig skit klänning på gatan i Patong! kanske ska kosta mig 100 kr:D om är snygg så är man snygg i allt vet du:P

2009-03-09 @ 22:07:03
URL: http://partymayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0