skrattar åt May ;P

Jepp jepp, nya fiiina trasiga Jeans. Ägd du är min vän. :)

Imorn är det en ny dag, en ny dag på jobbet... SUCK!

har iaf varit med Thomas idag, sett på Lejonkungen 1 och 3. Fråga inte varför men vi fick nå skuma tankar för oss :p

May, jag har kommit på att vi ska se en film tillsammans. den går snart på bio. hehe Det är en film för oss :D

Aja, snart blir jag brun och ska köpa nya skor.. Det är bara det långa bruna håret några cm kortare och en konstig dialekt och hej jag är nya May ;) hehe

Nä fasiken nu måste jag sova. Ska övertala linda mer imorn om att vi ska ut ihelge. Går inge bra :(

Aja tjingepling
Och may, krama min kudde om du bor hos mig nå ihelgen eller när du är där. Saknar mitt hem och min värdelösa dator. ( En tår i ögat )

Tjingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0