Så du menar på den?!

Nu sitter jag hos min syster. Har sovit hos frida två dagar i rad. I fredags när jag kom så gick jag bara upp till frida och lämna de väskorna. Ingen tid skulle spillas på kramkalas eller skitsnack. Det var ju dags att shoppa. Inte för att jag hittade så mycket men ändå. Sedan på kvällen så vart de calles en sväng och träffade mycke folk som man inte hade sett på länge. Trevligt,trevligt. Redan gick vi till olles också men vart inte så länge där. Vart väldigt irriterad på dom två killarna som satte sig med oss. Hojja. Sen vart de smörgås från subway. Jag åt som en gris. En hel macka blev de till slut, jag vart tvungen att hejda mig . Igår vart de calles även fast att jag hade fått ögoninflamation, de såg ut som att jag hade knarkat som fan eftersom att mina ögon var röda. Klockan 12 gav jag upp och gick till frida, gav henne lite pengar så att hon kunde köpa från sub till mig, rymde från en läskig kille som gjorde mig less. Och nu efter många händelser från går kvällen så sitter jag här. Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0