Nu ska jag sova ;D

Skönhetssömnen väntar ;D Haha okej, inte för att jag blir snyggare av att sova men trött som tusan blir jag om jag inte går och sover snart..

Nu är BSG avklarad och kladdkakan uppäten, Monika har gått till Magnus tror jag och mina syster + Daniel är och hämtar tvätten. Sweet :)

Aja, imorn är det sista dagen på Hotell och cafe Victoria. Så skönt att äntligen få komma hem och slappa i 2 veckor :)
Känns något skönt.
Så vecka 14 -15 är jag ledig och verkligen öppen förförslag :)
vecka 16 börjar skolan men det gör inget, för jag kommer ändå att få trevligt besök :)

Det är det jag säger, man ska ta chansen när man vet att jag är ledig för jag har ett jobbigt Schema, vill man umgås med mig så måste man ringa och boka tid :p

Nu har jag ju dock 2 lediga veckor där jag inte har så mycke inplanerat men annars så är det svårt ;) haha

Aja, sängen nu.. Eller madrassen på golvet är det som gäller.

BTW kom förbi kring 2 och hämta dina saker. Jag har lunch då så då har jag tid med det.
Ditt val om du vill ha dina saker.

Tjingen ;)

Kommentarer
Postat av: snaadra

hahaha jga vet vad dom gjorde i tvättstuugan;)

2009-03-23 @ 07:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0