Nu har jag lov :)

Kom till Jokkmokk kring 8 tiden igår på kvällen från Haparanda.
Mässan gick bra och det var skit kul.
Dock att larmet på skolan där vi skulle sova gick när alla skulle sova på natten var ett grymt minus.
Dom flesta tog sina saker från våra "rum" för att dom inte ville dö ifall att det skulle brinna.
Men jag hård som jag var oc trött som jag var låg på min sovsäck och sa om det brinner så brinner jag antingen upp eller så hoppar jag ut genom fönstret. Nog för att jag visste att det inte brann, trodde själv att det var någon som rökte inne eller att det var något fel på larmet, och visst hade jag rätt. Det var så att folk hade gått där vars det var larmat utan att veta om att det var så.
Det vart inte så mycket sovande den kvällen. Först efter klockan två vart det tyst efter alla godnatt sagor som en berättade.
Klockan 6 på morgon gick larmet igen, antingen så var det så att frukost tanterna gick in i matsalen utan att larma av eller så hade Jonny ( en som jobbade på mässan) ställt larmet med flit den tiden så att alla skulle vakna.
Folk var inte så glada efter detta och skulle nog helst slå ner han. :P

Och nu, medans mina klasskamrater och resten av alla har apu eller går i skola så kan jag sova hur länge jag vill eftersom att min APU är avklarad och borttagen från min att göra lista! :)

Vi får se vad kvällen ger, ifall att alla ska jobba, vara hemma eller om vi alla hittar på något det får ödet avgöra :)
Jag hoppas på det sista alternativet. :p

Grattis Amanda en gång till, nu blir det mycke raggande :P
Kör inte in i något som Sandra brukar göra, eller det har ju iallfall hänt 1 gång  :)

Tjingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0