Min sista dag på victoria är avklarad ;D

Nu har jag haft min sista dag på APUn. Härligt, nu har jag äntligen lov :)

Ska bli skönt att få komma hem, även fast jag först är hemma klockan 8 på kvällen.  Men det gör inget ;)

Har gjort kycklingar på jobbet?! Spännande dag eller hur ? ;D
Såg även en liten kille med varmkorvs tröja,  tänkte gå fram och fråga vars han hade köpt den eftersom att jag också ville ha en, men hans mor såg så sur ut så jag vågade inte.


Håller på att laga mat hära åt min syster och hennes man medans dom är och köper en bil.

Tittar även på en massa bilder från Daniellas födelsedag som var för ett bra tag sen, är lite efter..
Vi ska inte änns gå in på hur mycke man längtar tills man får åka ner till Göteborg och träffa alla ;)

Aja nu ska jag göra något nyttigt, som att skriva mejl till mina "arbetskollegor" där hemma och höra om det blir någon mässa, verkar som att de går dåligt för dom. Suck..

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0