Jepp,jepp.. Solduschen nästa.

Nu har jag kommit hem från en sväng på stan.
Var tvungen att träffa frida innan hon far ner till stockholm.

Har även beställt tid för en soldusch ;P 300 kr.
Och satan vad jag frågade ut henne som jobbade där.
Jag skulle veta allt innan jag skulle hoppa in i en såndär dusch .
Men det verkade okej, jag frågade t o m om färgen dom anväder och vad som är i den.

Jepp,jepp. Emelie ska bli brun.
Hoppas att det bli bra, är så nojjig när det gäller sånt där. Föreställer mig själv att jag kommer att se ut som en morot.
Men de blir säkert bra ;)
(Håller tummarna)

Så på torsdag kvart över 4 så är jag påväg in i duschen ;)


Kommentarer
Postat av: May

Du kommer ändå inte att bli brunare än mig:P

2009-03-06 @ 19:57:58
URL: http://partymayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0