Jag ska inte bli hemmafru!

Oh nej!
På jobbet så visade Malin mig den enklaste kakan som finns. Det går inte att misslyckas sa hon, och jag berättade hur jag alltid får dom torra, äckliga, hårda eller brända kakor när jag bakar men hon envisades om att de här kunde jag inte göra fel.
Allt jag behövde var Kakao,flingor, margarin och sirap, sedan var de bara att värma, blanda och sätta i formar!
Fan va jag ska klaga på henne imorgon! Det var itne alls så lätt. Jag har kämpat över en timme med det dära.
Smeten vart aldrig fast så jag kunde inte sätta de i några formar, och först så vart det för mycke kakao....
Skit också!

Aja, kan ju berätta att det itne blir någon brun emelie ännu, shoppade kläder istället ;)
Men jag ahr bokat in de sista fredagen jag är här. Så tametusan ska de ske så sant som att jag aldrig kommer att bli hemmafru!

BTW jag såg en ful bil idag med en delfin på, tänkte bara berätta de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0