Jag lever.

Även fast mina ben värker och kroppen är helt slut så har jag klarat av min första dag på jobbet. Disken var de jag åkte på, även fast de låter som ett skitjobb och hur lätt som helst så tog de på krafterna helst när jag bara hade ätit en smörgås innan jag gick hemifrån och fick först sitta ner klockan 2 för att äta lunch. De tog en kvart sedan var jag uppe och jobbade igen. Efter att jag hade slutat så släpade jag min slitna kropp på stan. Förföljde Nadia för att se vad hon skulle köpa på ica. Straxs efter så hittade frida även till ica. Dom drog till stensjön idag och lämnade mig här.. Ingen som vill hitta på nå? Eller inte idag. Är allt för trött. Kanske någon annan dag. Borde även fara och våldgästa thomas när man såväl är i stan. Men vad ska man göra sen? Undra vad linda ska göra ihelgen? Eftersom att hon fyllde är för någon dag sen så tycker jag att de blir utgång någon mer dag. Får va och ringa när helgen närmar sig. Ikväll blir de nog att se någon serie som vanligt med min syster och daniel. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0