Inte bra alls att bo i en stad!

Jag har idag kommit fram till att jag inte ska flytta från min lilla by. Det kommer att bli väldigt dyrt för mig eftersom att jag är en shopping galning! Det vart bara så att jag avr tvungen att gå på stan och köpa något. Hittade ett par jeans till och ett par skor som jag ska köpa snart ;) Igår så hittade jag också kläder och ändrade helt min klädstil för helgens bravader! eftersom att jag ska ut på lördag så köpte jag i början av veckan en tunika men igår så hittade jag en tröja och en "jacka" eller vad man nu ska kalla det som jag ska ha på mig.

Tänk om jag flyttar till Göteborg!?!? Jag kommer att leva på gatan tillslut eftersom att jag inte kommer att ha råd med hyran eller något annat.

kom ihåg mitt face för att ni kommer att se mig i lyxfällan inom kort mina vänner ;)

BTW för er som inte har mig som vän på facebook ( synd för er) så kommer jag iallafall att dra på bio idag med min syster, daniel och Monika. Watchmen ska vi se. Hoppas att den är bra, annars ska jag kräva pengarna tillbaka ;) Hehe.

Hoppas att mina vänner får det kul hos John och Angelica ikväll eftersom att facebook har skvallrat för mig att det är inflyttningsfest där.
Inte är jag då bjuden men det lider jag inte av. Tycker ändå inte om er ;)
hehe

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0