Im back in Jokkmokk.

Nu har jag suttit i Jokkmokk i några timmar.
Hittade min balklänning i luleå, men vi ser väl hur det går med den. Hon ska ringa imorgon om hur det blir.
Telefonen har ringt hela dagen om planeringar inför mässan imorgon. Eftersom att jag har suttit på en buss hela dagen så har jag inte kunnat hjälpa till.

Har nyss läst min kära " arbetskollegas" blogg och där var det väl väldigt mycke om att man nte hjälper till.
Ber om ursäkert för att jag har pallat mig upp klockan 7 imorse för att hinna göra alla saker innan jag skulle åka med bussen, ber där och om ursäkt för att jag har pallat min rumpa upp hit , eftersom att det verkar vara fel när man inte kan vara där och hjälpa till även fast att jag har varit på mina arbetskollegor via mejl, tlf och den nymodigheten Facebook.

Tycker att det är synd att man får sån kritik när man avslutar sin APU en vecka innan den egentligen skulle vara klar.
Tycker inte att du ska sitta och skriva att jag får dåligt betyg för att jag har haft APU som du har nu eller för att jag sitter på en buss för att komma hem i tid så att jag kan följa med på mässan.
Två personer borde ju ändå kunna fixa en massa saker när dom ändå bor i samma ort och har APU i samma stad!

Aja men jag kanske har fel i det också.

Sorry för det.
Hoppas att du kan ha din vackra balklänning som var mycke viktigare än att fixa produkter i tid till mässan.
Och att skorna passar!

Tjingen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha you go girl!

2009-03-27 @ 17:05:34
URL: http://fridalk.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0