Hay hay!

Nu sitter jag här igen.
börjar smått förstå varför alla som jag känner är less på skell.
Hmm. Händer nå mer saker hemma än här.

Aja, imorn blir man brun.. Eller vågar jag?
åh jag är så töntig ibland, jag klipper mig inte änns hos en frisör för att jag inte vågar. Sandra får endast klippa mig. haha
Ingen annan! hur jag då ska göra när jag flyttar och hon flyttar. Jag får väl ha fult och slitet hår då eller nå. :p aja det är ju ett kommande problem som vi inte ska ta tag i nu!

Problemet jag har nu är jag inte hittar nå skor! Din sko har inga fina och inte något annat ställe heller. (tummen ner)

Sitter förövrigt på facebook som vanligt, ska göra nå quiz om vad min födelsedag säger om mig..
Skulle nästan kunna gissa på att jag är en feg,töntig oförskämd fjant med världens snyggaste jeans och den snyggaste frillan i världen och på de ska vi ju inte tala om hur absolut vacker jag är när jag ligger och sover, helt med lite dreggel på kudden ;)

Nä nu ska jag ge upp detta fjanteri :p

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0