God morgon på er alla ;D

Snart ska jag iväg och jobba, det känns som att denna praktik aldrig kommer att ta slut :(
Men på Tisdag morgon så får jag äntligen rulla hem, fast på onsdag så måste jag rulla ända till Haparanda.
Som tur så är jag inte så länge där.

Kan ju berätta att de verkar vara jätte fint ute, solen skiner igenom mina rullgardiner ;)
Så idag blir det nog på med min nya jacka. Äntligen ska jag få använda den, även fast jag köpte den bara för någon dag sen så har jag längtat :P

Aja, dags att duscha sen blir de frukost ;)

Tjingen

Kommentarer
Postat av: May

Har du sett "En shopaholics bekännelser" UTAN mig????????? din dummis:( BTW min senaste header är klart nu.. kika in:D

2009-03-21 @ 14:59:13
URL: http://partymayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0