En kram

Just nu skickar jag en kram till min lilla älskling. Puss på dig Sara ;D

Aja, nu sitter jag hos min syster och kollar på top model. Suuuck.

Bra dag på jobbet,  fast den lilla snorungen var där och jobbade idag också..hojja, tycker inte om henne.
Men imorn så kommer den vanliga personalen tilbaka. GREAT! ;P
Imorn ska jag nog äta kycklingtaco till lunch, vill bara skryta lite eftersom att jag får välja vad jag vill äta. VAD SOM HELST!

"Hej, jag heter Emelie och är matnarkoman"
Alla ni   -" HEJ EMELIE!" ;)


Aja har inte tid med detta, fick slut godis i godispåsen så nu ska jag leta reda på min andra ;D

Kommentarer
Postat av: may

ja.. du har då möjligheter att slippa snorungen men jag har inga möjligheter att slippa städ kärringen!

2009-03-05 @ 17:52:50
URL: http://partymayy.blogg.se/
Postat av: sara

aaaw babiiiie, kyss på dig ;))))))

2009-03-06 @ 09:49:28
URL: http://holmuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0