Sitter på jobbet.

Sitter just på jobbet och väntar på att något intressant kan hända så att dagen går en smula snabbare.
Nog för att dagen just har börjat men jag känner redan nu hur seg det börjar bli.
Har lämnat mitt telefonnummer till karin så att hon ska kunna terra mig under arbetstid om det skulle bli tråkigt.
Igår åkte F upp till fjälls igen :/ Kommer kanske ner om 2 veckor, så det blir inge kramandes för mig på länge.
Har upptäckt att det verkligen är tråkigt att sova ensammen. Inga ånga konstiga samtal långt in på kvällstimmarna, ingen som man kan hålla om. INGET!
Hojja, jobbigt när man blir van vid dessa saker som involverar två människor.

Åkte igår en sväng till Jokkmokk för att få tröst i mina problem.
For till kajsas jobb för att störa och ställa knepiga frågor. :)

Ooops måste springa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0