midsommar.

Nu har man just kommit hem efter en kväll på opera i jokkmokk.
Härligt att få träffa alla igen, även fast det bara var en vecka sen vi tog studenten.
F har farit till ankarede för att festa dära, galningen har lämnat mig så att jag får sova själv. :(
Tråkigt att sedan inte få träffa honom på hur länge som helst. Ska till Kiruna nästa helg på Kirunafestivalen.
Så det blir 2 veckor till nästa gång jag får sova i jokkmokk med hans armar runt en. snyft
Aja, kvällen har varit lyckad. Så tummen upp för de.
Tack till alla min vänner för en härlig kväll.
Älskar er och längtar till vi har chansen till en sådan kväll igen.
Vem vet, de kanske inte blir först till höstmarknaden.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0