Vänta nu här lite!

Nu när jag börja tänka efter så har jag inte hunnit åka snowboard iår eller kört skoter.
Man kan ju alltid undra om jag kommer att hinna med detta.
Min syster kommer upp å fredag och då ska dom ut med skotern med problemet är att jag kanske ska till kåbdalis och festa.
Även fast det snöar lite mellan åt så försvinner den också kanske fort, det regnar idag ser det ut som.
Har inte tagit mig ut genom dörren ännu, men det lär ju hända för snart kommer emma och jag skulle verligen behöva godis, är så himla godis sugen så jag tror jag avlider.

Pappa ringde just och berättade att min syster och daniel kommer redan idag, värst va du hade bråttom till Porjus.
Men tydligen så blir det inge skoter imorn och då kanske det förstör helgen. Måste höra med brudarna här vad som gäller.
Planering, planering..

Aja nu ska jag skriva lite i May blogg..
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0