solsken.

Dagarna går allt för snabbt för min del.
Hinner inte med det jag ska göra, vet inte om de är för det fina vädret eller om det är för att jag har mycke att tänka på nu förtiden.
Var ute och gick över en timme igår och jag vart äntligen bjuden på den första glassen. Tummen upp.

Om 1 timme slutar Kajsa och kanske att man hinner träffa henne ikväll :)
Imorgon ska jag fixa min klädkammare och köpa hårfärg. Det ser hemskt ut.

Måste planera in när jag ska åka till Luleå och handla lite. Känner att de skulle passa bra med lite nya kläder och eftersom att jag nte hinner fara till Gbg så får jag lova att åka till luleå även fast jag inte tycker om att handla där.!

Kommentarer
Postat av: May

Men varför åker inte vi t Luleå tsm då??? Skulle också behöva nya kläder och fylla min gaderob:D

2009-04-22 @ 21:07:10
URL: http://partymayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0