Kvällen slutade inte som jag trodde

Vi drog till kåbdalis igår, men vakten ville verkligen inte släppa in oss eftersom att det var 20årsgräns. Inte änns våran vän som jobbade på stället fick ta in oss.
Inte för att det gjorde så mycket, vi hade trevligt i bilen med Ingela och Karolina.
Allsång och djupa diskutioner om vem som var snyggast gjorde bilfärden mycket roligare.
Undrar idag om Kajsa har någon röst kvar, men jag tror inte att det är någon idé att ringa henne ännu, hon ligger säkert och sover.
Vet inte hur länge hon var ute eftersom att jag drog hem när vi kom till jokkmokk kring halv 1.

Pratade nyss med Uffe som hade hamnat i slagsmål igår kväll.
Hoppas att det går bra hos tandläkaren för honom.
Tycker synd om pojken.


Upptäckte just att de är rädda willy 3 nu.
Men efter det ska jag ut och gå som jag skrev i Mays blogg..

Tjingen på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0