Så de säger du :)

Nu sitter man på sängen hemma hos Fröken Sandra och är sjuk.
Jobbigt att vara förkyld, och jag tror jag vet vem som har smittat mig. Du är misstänk kära vän ;D

Var i Skell ihelgen och träffade några av mina kära vänner.
Gick på Olles på fredan och träffade roligt folk.Fick mig en bror också. Vet inte om jag ska vara glad eller förvirrad. Tänk så många födelsedags presenter vi är skyldiga varandra:P

Hojja, att du alls ids höra av dig. Du är inte med på listan längre.
Ingen Lars här inte, det finns bara en i mitt liv och det är jag :)

Jokkmokk på Torsdag, folket påstår att dom saknar mig så då måste man ju offra sig för laget.

Gällivare på Halloween med MT, trevligt det ska bli ;D


Aja, nu ska vi se på nakna gällivare bor som springer omkring.


Kommentarer
Postat av: Nadia

haha förlåt Emelie(A) ,

men jag vet att vi hade de mysigt i sängen ;)

2008-10-09 @ 13:15:47
URL: http://alatavvi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0