Kanske, Kanske inte..

Ordet kanske är ett bra ord tycker jag ;)
Kanske , kanske inte :D

Fan va alla har ringt idag..
Kan ingen låta en gammal tant så sova när hon är sjuk?
Det är ju inget på tv nu heller?
Om typ 20 minuter börjar Xena - krigarprinsessan.. ROLIGT. eller så inte..

Godis är gott, men vad ska man äta till frukost?
Har typ inget här. Kanske en apelsin? kanske nte..jag vet inte alls vad jag ska äta men hungri är jag ..

Kallt är de också..
GAAAAAAAAAH. jag tror att livet suger idag...

Missade ju bussen igår..
Eller de var kanske den som missade mig..
Den for då den inte skulle fara, jävla bajs på dom.. 

Känns som att jag har feber..... :/

Aja, Kanske kanske inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0