Sex in the city.




Många har sett avsnitten, några har boxarna och vissa har bara hört talas om dem.
Men nu som alla vet så är ju filmen ute och spelas på dem flesta biograferna. Jag längtar tills jag får möjlighet att se den. Jag ska njuta igenom hela filmen.
Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda är tillbaka, Jippiie!



Fast men ändå fri.



Det känns som att man är som fri men ändå inslåst i en mörk källare helt ensammen.
Man är inte med någon men får ändå inte göra som man vill.

Ibland kanske man vill springa naken genom någons vattenspridare, men mans inre säger " Du vet själv att du inte får"
Jag kan förstå att ni kanske inte förstår vad jag skriver om.

Iallafall, nu ligger jag här, helt i min lägenhet, Funderar på vad dagen har att erbjuda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0