Inget

Hur kunde du göra något sånt? Vet att vi inte umgås något mer, du flyttade. Men jag är ändå din vän. Jag vill inte att du ska försvinna. Det blir inte bättre av att göra så.
Det är ju bara att höra av dig. Du är saknad det vet du.
Du borde prata med någon så att du får hjälp. Vad händer nästa gång?
Det ska inte bli någn nästa gång.
Vet inte vad jag ska skriva. Men du vet att jag älskar dig gumman.




 

Porjus imorn, fredag kiruna, fredag och lördag kväll då är man i dimman. Söndag är det jokkmokk och sedan far jag till boden och måste vänta från 10 : 00 till 17:50 sedan ber det i väg till gbg.
Härligt, härligt. :)

gud var jag längtar tills jag lämnar Jokkmokk. :D

Kommer att vara borta i typ en månad.
Ska se sex in the city filmen där nere ;)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0