winegums







Jaha, då sitter man här igen.

Skolan börjar på måndag är väl inte så taggad på de.

Ska snart ta och röja upp lite hära, eftersom att de kommer folk..
sitter fortfarande i min fula svart/vit randiga slappis tröja och ser allmänt korkad ut .

Distansförhållanden var inte så lätt som jag trodde.

Jag tycker om att flirta, de är kul och spännande..
Ögonkontakt och ett leende är den enkla hemligheten.
Enligt en undersökning så gör denna kombination dig 8 gånger mer attraktiv
. Alla som vill börja FLIRTA räcker upp en hand! :-)

"Jag viftar"


Undra han gör ihelgen, kanske de blir raggen en sväng :)
För det får jag göra :D

aja, ska springa till duschen nu och göra mig ren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0