Im Not Dead

Nu är man tillbaka till den lilla byn med mycket mygg.

Min älskling for till Cypen igår, är ganska orolig. Inte att han ska vara otrogen eller något, utan att det ska hända något.
Hans tvillingsyster har skrämt upp mig. Hon berättade om några från Landvetter som hade varit i bulgarien, en av dem hade typ bara gått på gatan och känns att något hade stickt henne på armen. När hon kollade så hade hon fått en stämpel så stog det Welcome to aids world. Så nu är jag orolig över att han ska få Aids, hamna i slagsmål, supa ihjäl sig eller helt enkelt störta med planet.. Jag vet att Cypen och Bulgarien är två helt olika ställen men ändå, det finns ju knäppa människor över allt.  Men jag kanske är lite konstig ihuvudet eftersom att jag håller på att dö av oro. Det går ju säkert bra för Älsklingen, Alex,Andreas och Markus :)
 
Var ut i går med M-T, vi hängde mest på Gasskas och träffade folk.Träffade Andre ju, det var något längesen man såg han, så det var kul. .Ganska kul, hade många roliga samtal ;P
Sen så for vi till Samernas på eftersväng. :)



Nu sitter jag då i sängen och viftar på tårna, känns som att jag är ganska duktig på det nu.

Vart lite besviken när jag kom hem till jokkmokk. Fick inte det välkomnandet som jag hade hoppats på.
Varit borta en månad och jag kan väl inte påstå att det verkade som att man hade varit saknad..
Men aja jag klarar mig, ska fixa lite här hemma och plugga lite. Sen har jag ju M-T här ett tag till ;p
Sen kan jag ju fara till Porjus och vara med Sandra ;P


Synd att inte mina båda favorit tvillingar var här då skulle det har varit riktigt Nice:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0