Höstmarknaden!

Höstmarknaden 08 är ju värre än va vintermarknaden är.

Våldtäckter,sexuellatrakaserier och en massa slagsmål med kniv och sjukhus besök. Vars är marknaden påväg?

Bra att man missade allt det dära. Men idioter finns det gott om, tyvärr..

Men sandra vart däremot misshandlad av en trappa gjord av sten. Den hade tydligen hoppat på henne..

Jag och dom två brudarna som sov eller skulle sova i min lägenhet ihelgen övergav den på lördag. Den var helt tom och ensammen. Tycker synd :P
Bara så att ni vet så om ni tycker illa om någon ge bjud henne eller honom på två grekiska sallader så blir den lika tjock som en michelingubbe, det är säkert.

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på gossip girl ;P kanske äta en grekisk sallad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0