Galet..

Ända sen onsdags så har allt varit galet,
Helt jokkmokk har gungat. Men kul har det varit, synd att inte MT kunde ha varit med..
Har tyvärr kinte röst ännu, men den kommer nog snart, ja försöker att inte prata på mycke, men de är svårt :P

Ihelgen så spelar elmo och äntligen har jag fått med mig Emma dit :)
Ska bara höra med Mi om de kostar att gå in..

Det var ganska kul i onsdags, Karin satt och prata med lite folk, jagoch kajsa skulle däremot på toa. Så hör kajsa hur karin pratar med någon som har gått skola i jokkmokk för nårga år sen. Och då visste Kajsa vem det var.
Det var ju Mi, och jag som umgiks med henne på den tiden såg det inte, hon har ju förändrats så mycke. Det var skit kul :)

vem är då jag undrar du som är en ny läsare på min blogg.?.
 de är ja som hänger ut när du äter frukost, äger ut när du borstar tänderna, ser en film när du knyter skorna,
 tar de lugnt när du väntar på bussen, dricker cocacola när du äter lunch,
skrattar åt kändisar när du ser på idol, kör om dig när du ska svänga vänster,
 lyssnar på millencolin när du sover, slaktar krogen när du minglar,
gasar när du bromsar, de är jag som är världens kanske gladaste människa.
och det är nog det du hatar mest med mig, typ.

Bara så att du hänger med :)

Nu ska jag springa i duschen ;P


Det var Mor
som lärde mig se på skuggspelet
 när hon öppnade spisluckan i skymningen
det var Far
som visade mig stjärnorna
 när han tände sågens flisspån




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0