Back on track

Nu är man singel igen.
Känns ganska skönt, men ändå ganska tomt.
Tur att vi är vänner iaf.

Nu sitter jag helt själv i mörket och ser Hannibal.
Tycker väl inte att de är så läskig som alla påstår att den ska vara.

På måndag börjar skolan  igen. Suck på det.
Skulle vilja vara ledig ett bra tag till så att man får ta det lilla lugna ;)

Marknad nästa helg, hojja får se om man överlever detta projekt. :)

Ska snart ta och hämta lite glass eller kanska blir det torrkött ikväll ..

Sandra den skiten är i göteborg och festar med mitt ex och Marcus. Får väl höra imorn hur det gick, Hon och Mathilda ska sova i landvetter.

Nä nu ska jag åter gå till filmen och min Älskade snusdosa. :)


Kommentarer
Postat av: snaadra

vi vet ju nu i efterhnad att det gick hyffsat bra;) maaha..helgens projekt är inget att oroa sig över, jag hjälper dej att överleva om inte annat;) maaahaha noot;)

2008-08-29 @ 09:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0